Communicatieve en sociale vaardigheden
Over deze training
Als chauffeur doe je meer dan lading vervoeren. Je bent ook het uithangbord van jouw bedrijf. Hoe jij overkomt, bepaalt het beeld dat opdrachtgevers van jouw bedrijf hebben. Daarom is het belangrijk dat chauffeurs zich bewust zijn van hun gedrag en houding.Training aanvragen
Vul eenvoudig het formulier in en wij zullen je bellen voor meer informatie.
Kenmerken van de training
- Aantal nascholingspunten: 7 theoriepunten
- Maximaal aantal deelnemers: 16 deelnemers
- Duur van de training: 1 dag
- CCV-code: U14-1
Doel van de training
De training leert chauffeurs over verschillende vormen van communicatie. We gaan bijvoorbeeld in op verbale communicatie (met woorden) en non-verbale communicatie (met lichaamstaal). Ook leren chauffeurs beter om te gaan met stressvolle situaties.
De verschillende vormen van communicatie die we bespreken, zullen we ook beoefenen. Met leuke oefeningen leren de chauffeurs hoe ze de theorie in de praktijk kunnen gebruiken.
De verschillende vormen van communicatie die we bespreken, zullen we ook beoefenen. Met leuke oefeningen leren de chauffeurs hoe ze de theorie in de praktijk kunnen gebruiken.
Waarom bij ABW?
Onze trainers hebben veel ervaring met communicatietrainingen. Dit helpt om onze oefeningen goed uit te voeren. Het is daardoor een leuke, leerzame en interessante training.Contactformulier
Neem contact op met Preventie & Opleidingen
Onze medewerkers voorzien je graag van meer informatie.
+31 (0)88 100 26 30